Návrh marketingové strategie pro internetový obchod

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
The main aim of this thesis is to propose a useful marketing strategy for an online store Fairko.cz. The biggest emphasis is going to be laid on the use of the Internet and social networks which have achieved a significant increase of the number of active users in recent years. It is also going to be done an analysis of the company. I´m going to propose an useful marketing strategy by virtue of the analysis to achieve the main goal of the online store which is to increase pageviews.
Description
Citation
ŽÁK, I. Návrh marketingové strategie pro internetový obchod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) Ing. Libor Benátský (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-20
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO