Komunikační strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou marketingovou komunikaci společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
The theme of my Bachelor Thesis called “Communicational Strategy of Firm” is the analysis of marketing communication in the company Marks & Spencer. First part deals with the theoretical solution of process of marketing communication. In the second part I try to assess strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company by the help of used analyses. In the last part of Bachelor Thesis I try to propose new marketing communication that will be able to avoid some of weaknesses and threats for the company.
Description
Citation
GRANDIČ, T. Komunikační strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)
Date of acceptance
2010-06-25
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO