Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in the company KABESTAV. The theoretic part describes the problematics of marketing research and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part is describing company; where, in which way and with what results was the costumer satisfaction survey made. These indicators are shown in tables and graphs. Further the thesis continues by final evaluation of the costumer satisfaction survey and finishes by improvement proposals chapter.
Description
Citation
NOVÁKOVÁ, V. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO