Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
This master‘s thesis deals with the communication of company DORINT, Ltd. to their surroundings and its evaluation. Attention is devoted to analyzing the current situation of the company, mainly influences acting upon him. The solution of the whole work is to design a complete communication strategy focused primarily on promoting the regional brand.
Description
Citation
KOPLÍKOVÁ, M. Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2010-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO