Návrh marketingového řízení firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je analýza současného stavu komunikační agentury Aetna spol. s r.o. a následné navržení vhodné marketingové strategie, která by měla zajistit úspěšný rozvoj firmy a její uplatnění na trhu komunikačních agentur. Zvláštní důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na základě jejího vyhodnocení byla stanovena nová vize a nový směr, kterým by se agentura měla ubírat, tak aby obstála v konkurenčním boji i v budoucnu.
The goal of this diploma thesis is the analysis of current situation of communication agency Aetna, s.r.o., and following suggestion of a suitable strategy, which should provide successful development of the company and its implementation in the market of communication agencies. The emphasis was put especially on the analysis of the current situation and on the basis of its evaluation, new vision and new direction for the agency to follow in order to be successful and competitive even in the future.
Description
Citation
DOJMAZOV, P. Návrh marketingového řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Dušan Baran, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-01-29
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO