Marketingová strategie motoristických veletrhů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
The subject of this Master´s thesis is a proposal of a marketing strategy for an automotive trade show called "Autotec & Autosalon Brno 2010". The theoretical part focuses on marketing communication and practical use of its individual components. The suggested strategy facilitates the primary goal, which is a provision of planned attendance of the trade fair.
Description
Citation
HRABĚOVÁ, J. Marketingová strategie motoristických veletrhů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. Pavel Holek (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen)
Date of acceptance
2010-02-03
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO