Model e-marketingu pro dialogové prostředí e-commerce

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Táto bakalárska práca obsahuje analýzu spoločnosti Chemtrend s.r.o. a návrhy, ako by firma mala skvalitniť svoj e-marketing. K tomu som pre ňu vytvoril nové webové stránky, ktoré sú optimalizované pre vyhľadávače a navrhol som vhodnú reklamu, ktorou sa firma môže v budúcnosti prezentovať na webe.
This bachelor´s thesis includes analysis of Chemtrend Ltd. and suggestions, how the company should improve its e-marketing. Thereto I created new company´s website, which is optimized for search engines and I suggested an appropriate advertisement, which the corporation may use in the future for presentation on the web.
Description
Citation
HLINIČAN, M. Model e-marketingu pro dialogové prostředí e-commerce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaromír Roštínský (člen)
Date of acceptance
2011-06-23
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO