Zavedení elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením webovej prezentácie elektronického obchodu firmy. Zahŕňa charakteristiku a analýzu dotknutého subjektu. Ďalej obsahuje návrh varianty elektronického obchodu, ktorý by mal prispieť k stabilnému postaveniu firmy na tomto trhu, k zvýšeniu u povedomia zákazníkov a v konečnom dôsledku k zvýšeniu zisku. Následne popisuje problémy súvisiace s implementáciou a ekonomické zhodnotenie návrhu elektronického obchodu.
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Description
Citation
ŠÚRYOVÁ, T. Zavedení elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO