Implementace efektivního E-Shoppingu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického obchodu, který přinese pohodlí jak zákazníkům, tak i majiteli firmy provozující tento druh obchodování. Výsledkem práce bude nový systém aplikovány do firmy, dále bude proveden a zpuštěn reklamní a marketingový návrh na propagaci obchodu a firmy na internetu. Tyto nové trendy nám po jejich implementaci přinesou zvýšený počet zákazníků v elektronickém obchodě a tím i vyšší počet objednávek a zviditelnění firmy.
The bachelor thesis analyses implementation of effective e-shopping for customers on internet and application the newest trend to e-commerce system for the company. The object of this business work is new modern e-commerce system which bring comfort to customers and shop owner too. And the product of this work is new system and new advertisement and marketing project to do the company well-known. We will get more customers and more orders in our e-commerce.
Description
Citation
MORAVEC, M. Implementace efektivního E-Shoppingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen)
Date of acceptance
2008-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO