Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této práce je výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Bruker s.r.o. spojený s návrhy na zlepšení její úrovně. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, technik a průběhu marketingového výzkumu. V praktické části je proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky jsou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků vybrané firmy.
This bachelor’s thesis focuses on research of customer satisfaction with the company Bruker s.r.o. The theoretical part deals with explanations of basic concepts, techniques and process of marketing research. In the practical part there is conducted research of customer satisfaction by the use of questionnaire survey. The acquired results are analyzed and formulated to a set of suggestions and recommendations for increase of current level of customer satisfaction.
Description
Citation
UHROVÁ, B. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Martina Pivodová (člen)
Date of acceptance
2012-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO