Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.
This thesis deals with communication mix of company Petr Heyduk. Thesis is created in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to communication mix. Market analysis is made primarily by questionnaires, analysis of price sensitivity and analysis of the target segment of the addressed people on the internet.
Description
Citation
HEYDUK, P. Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO