Marketingové řízení firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro stavební společnost ABC. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku. V teoretické části se zabývám tvorbou marketingového mixu, tj. poukazuji na jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu. V praktické části charakterizuji výše zmíněný podnik a analyzuji stávající složení jeho marketingového mixu.
The aim of my diploma thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for building company. This thesis is worked out in conditions of a middle sized company The theoretical part is base on marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix. In the practical part, I describe the company and analyze present structure of its marketing mix.
Description
Citation
FRAŇKOVÁ, M. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Miloš Hejč (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO