Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je zavedení nových komunikačních prostředků u obchodních zástupců za účelem efektivnější a kvalitnější komunikace, úspory času a lepší řízení organizace práce.
The target of master's thesis is implementation of new communication technologies for sales representatives in order to effective and quality communication, time saving and better leading work.
Description
Citation
ŠAFRÁNKOVÁ, I. Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) Ing. Václav Meluzín (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO