Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
This thesis solves selected real estate marketing firm. It analyzes the current situation at a specific real estate market and with the help of marketing tools suggests new approaches to improve sales of real estate.
Description
Citation
VOLF, P. Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. JUDr. Ivo Telec, CSc. (předseda) Ing. Lubomír Weigel, CSc. (místopředseda) Ing. Boris Biely (člen) Ing. Vítězslava Hlavinková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)
Date of acceptance
2012-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO