Marketingová a prodejní strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
This Bc work analyzes problems which are connected with selling marketing strategy. It includes project such as marketing strategy whichs goal is to increase the sale and profitability of the firm.
Description
Citation
SEDLÁŘ, J. Marketingová a prodejní strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) JUDr. Lenka Matyášová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (člen) Mgr. Helena Musilová (člen)
Date of acceptance
2011-06-21
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO