Elektronické formy marketingu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
The content of my bachelor thesis is analysis of company’s marketing. In my study I am going to consider if company adequately use especially electronic types of marketing, summarize the most important types of e-marketing, its trends and finally set of optimal solution.
Description
Citation
HABART, L. Elektronické formy marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. RNDr. Bohumil Šmarda, CSc. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Roman Petrla (člen)
Date of acceptance
2009-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO