Návrh internetové komunikační kampaně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
The topic of this thesis is the prosperity of an internet presentation of a small company and the company’s communication with its potential customers by means of the internet. It deals with various ways of advertising and the introdution of an online shop as an important business channel
Description
Citation
PETYRKOVÁ, K. Návrh internetové komunikační kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO