Návrh elektronického obchodu pro Petyša Sport

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem této práce je návrh elektronického obchodu pro malou firmu Petyša Sport. Tato firma učinkuje v oblasti prodeje outdoorového oblečení a lyžařských potřeb. Koncept elektronického obchodu bude postaven na klasické formě B2C. Půjde tedy o formu, kde si zákazník vybírá zboží na stránkách prodejce. Na tomto webu může dané zboží koupit a hned za něj zaplatit. Jednou z hlavních myšlenek je poté propagace elektronického obchodu za vynaložení nízkých nákladů.
The content of this work is to design of e-commerce for small company called Petyša Sport. This company is engaged in selling outdoor cloathing and things for skiing. The concept of this work is a usual B2C form. Which is a form, where customers select the products on sales compady web. On this web they could buy the products and paid for it immediately. One of the main ideas is a advertising of this e-commerce at low cost.
Description
Citation
BARTOŇ, R. Návrh elektronického obchodu pro Petyša Sport [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. RNDr. Zdeněk Pospíšil, Dr. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Mihola (člen)
Date of acceptance
2011-06-23
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO