Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.
Bachelor labour deal with establish new product on the market. Labour determines the best selected marketing strategy for establishing new product on the market, due to will be product competitive on the market against other products.
Description
Citation
SIMANDL, J. Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Miroslav Kuba (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Iveta Hušková (člen)
Date of acceptance
2008-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO