Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
The bachelor’s thesis describes the task of the marketing in the trade fair’s field and then it analyzes BVV Trade Fairs Brno Co, more precisely International building fair. The results of the work are proposals and their realization will lead to next advancement of the company and trade fairs.
Description
Citation
DOSPÍŠILOVÁ, K. Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) Doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) Doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jakub Tabas (člen)
Date of acceptance
2007-06-20
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO