Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Subject of the bachelor work "Concept of effective marketing communication in the course of presentation on fair" is a comparation of singular resources from communication mix and identification of underlying elements which influence an efectivity of company presentation on fair.
Description
Citation
KOPEČNÁ, M. Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) JUDr. Ing. Jan Kopřiva (místopředseda) Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Iveta Hušková (člen) Ing. Marie Staňková (člen)
Date of acceptance
2007-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO