Účetní a daňové aspekty využití reklamy pro vybranou firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce analyzuje současný stav marketingových a propagačních aktivit Centra sportovních aktivit VUT v Brně, a s touto problematikou související účetní a daňové aspekty. Obsahuje návrh na efektivnější využití reklamy, vedoucí ke zvýšení příjmů z doplňkové činnosti.
This diploma work analyzes the current marketing and promotional service of BTU Centre of Sports Activities and following accounting and tax issues. It contains propsal of more effective advertising leasing to increased revenue from the profit-making business.
Description
Citation
ŽÁKOVÁ, E. Účetní a daňové aspekty využití reklamy pro vybranou firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Jiří Klíma (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) JUDr. Tomáš Soukup (člen) Ing. Martin Pernica (člen)
Date of acceptance
2007-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO