Analýza firmy a realizace změn

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této diplomové práce je analýza vybrané firmy a realizace změn, které z analýzy vyplývají. Hlavní změnou je zavedení internetového obchodu. Na základě této práce by firma měla být schopna efektivně realizovat svůj elektronický obchod, který povede ke stabilnímu postavení na trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potenciálních zákazníků.
The subject of this master thesis is the anlysis of the chosen company and realization of changes. The main change is the implementation of e-commmerce. On the basis of this thesis should be the firm able to realize its web e-commerce that will lead to a stable firm position on the market and to increase of the capital as well as the reputation of the company with potential customers.
Description
Citation
STANĚK, M. Analýza firmy a realizace změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Miloš Hejč (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2010-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO