Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
The thesis “ Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard” examines how customers are satisfied with the company STEL Hockey, spol. s r. o., which runs an ice hockey hall. The thesis contains an analysis of the company’s current state, marketing research of customer satisfaction, and suggestions on how to improve the present-day services as well as a proposal for introducing new services in order to enhance customer satisfaction.
Description
Citation
JANOUŠEK, M. Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Libor Chadima (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO