Systém Common Rail na šestiválcovém traktorovém motoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá instalací moderního vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na šestiválcový traktorový motor. Tento systém nahrazuje vstřikovací systém s řadovým čerpadlem. Instalace systému Common Rail na stávající motor je navržena s minimálními konstrukčními změnami bloku motoru a hlavy motoru. To je výhodné pro minimalizaci nákladů výroby při přechodu na vysokotlaký systém vstřikování. Diplomová práce obsahuje konstrukční návrh a pevnostní analýzu nového komponentu vysokotlakého vstřikovacího systému.
This thesis deals with the installation of modern high pressure injection common rail system to six-cylinder tractor engine. This system replaces injection system with in-line fuel injection pump. Common Rail system installation on an existing engine is designed with minimal design changes to the engine block and engine head. It is advantageous to minimize production costs of the transition to high-pressure injection system. The thesis contains the design and stress analysis of the new component for high-pressure injection system.
Description
Citation
ČERNOCH, J. Systém Common Rail na šestiválcovém traktorovém motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Stanislav Beroun, CSc. (předseda) prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Eduard Malenovský, DrSc. (člen) doc. Ing. Miroslav Suchánek, CSc. (člen) prof. Ing. Milan Pavelek, CSc. (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen)
Date of acceptance
2010-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO