Znalosti marketingu pro e-business

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.
The focus of master’s thesis is to examine current possibilities of electronic marketing and means of their utilisation. The thesis analyses various methods of internet marketing and process of planning e-marketing strategy, including the possibilities of measuring its success.
Description
Citation
ČERMÁK, M. Znalosti marketingu pro e-business [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Dagmar Matějková (místopředseda) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2011-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO