Vstup internetového obchodu na trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá především analýzou současného stavu společnosti a získáním potřebných podkladů pro rozhodování o vstupu na trh s jízdními koly. Značná část praktické části práce je zaměřená na analýzu trhu s cyklistickým zbožím a potenciální konkurenci. V závěru se práce věnuje návrhu marketingové strategie a provedenému dotazníkovému šetření.
This Master’s Thesis deals with current company status analysis and getting appropriate documentation for bicycle market entry decision making. Significant part of the practical section is focused on bicycle market and potential competition analysis. The end of the work dedicates to a marketing strategy and a questionnaire.
Description
Citation
JURÁK, A. Vstup internetového obchodu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Radim Roznos, FCCA (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO