Marketingová strategie internetové společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
Purpose of this Master's thesis is to develop the way how to create marketing strategy for the new company's Internet portal, which provides booking services. Work contains current situation analysis for external and internal surroundings of booking systems. Based on made analysis are developed new ways and recommendations for further process to Internet portal promotion and gain new users.
Description
Citation
PASTOR, J. Marketingová strategie internetové společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2011-06-09
Defence
Dostatečně
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO