B + B BARCELONA

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstract
Koncept návrhu gymnázia v Brcelona reaguje na existujúcu zástavbu, topografiu, na to čo tu bolo, avšak systém školy je odlišný. Rôznorodosť prostredia transformujem do okolia školy, v každom kúte sa koná iná činnosť, iný pohyb.
The concept of design of secondary school in Barcelona responds to an existing build - up area, topography, to what was here, but sthe school system is different. The diversity of the environment I translate into surrounding of school, in every corner is taking place a different activity, a different movement.
Description
Citation
ŠPÁNIKOVÁ, K. B + B BARCELONA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Architektura
Comittee
Ing. arch. Marek Štěpán (předseda) prof. Ing. Josef Chybík, CSc. (člen) Ing. arch. Pavel Jura (člen) Ing. arch. Gustav Křivinka (člen) prof. Ing. arch. Ivan Ruller (člen) prof. Ing. arch. Jiří Suchomel (člen)
Date of acceptance
2010-06-01
Defence
Student odprezentoval projekt a reagoval na připomínky oponenta, vedoucího práce a členů komise.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO