Návrh marketingové strategie pro podporu získání nových zákazníků ve slévárenství

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vstupu konkrétní firmy na nový trh v oblasti průmyslových trhů (B2B). Teoretická část rozebírá problematiku tvorby marketingového plánu, definuje souvislosti, postup tvorby a použitelné metody. V analytické části práce jsou obecná teoretická východiska aplikována na podmínky firmy MCAE Systems s.r.o., která chce své produkty nabízet na slévárenském trhu. Návrhová část předkládá možný postup proniknutí na slévárenský trh.
The diploma thesis focuses on the issue of an introduction of a concrete company on the new market in the field of industrial markets (B2B). The theoretical part of the thesis analyses the issue of marketing plan creation and defines the relations, the process of creation and applicable methods. In the analytical part of the thesis the theoretical results are applied on the company MCAE Systems Ltd, which wants to offer their product on the casting market. The proposal part of the thesis proposes a possible process of penetration to the casting market.
Description
Citation
KOSOUR, V. Návrh marketingové strategie pro podporu získání nových zákazníků ve slévárenství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO