Pohonné jednotky s přímým vstřikem benzínu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato bakalářská práce řeší problematiku přímého vstřikování benzínu u zážehových motorů. Uvádí základní přehled škodlivých látek výfukových plynů, funkce jednotlivých komponent palivového systému a jejich vývoj. Vysvětluje princip činnosti, výhody a nevýhody oproti nepřímému vstřiku. V závěru se zabývá využitím přímého vstřikování v budoucnosti.
This bachelor thesis deals with the problematics of direct gasoline injection in petrol engines. It presents basic overview of pollutants from exhaust gases, functions of individual components of fuel system and their development. Next chapter explains the principle of operation, advantages and disadvantages compared to port fuel injection. The last section is focused on use of direct injection in the future.
Description
Citation
SCHULLA, R. Pohonné jednotky s přímým vstřikem benzínu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Základy strojního inženýrství
Comittee
doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Pavel Kučera, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ondřej Blaťák, Ph.D. (člen) Ing. Lubor Zháňal, Ph.D. (člen) Ing. David Svída, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-10
Defence
Študent zoznámil odbornú komisiu so svojou bakalárskou prácou (zadanie, ciele, riešenie, výsledky a záver). Následne zodpovedal otázky oponenta. Ďalšie doplňujúce otázky k bakalárskej práci boli: - Čo v minulosti limitovalo systém priameho vstrekovania u zážihového motoru? - Výhody priameho vstrekovania, vrstvenie paliva.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO