Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.
The diploma thesis deals with the analysis of the customer´s satisfaction of the Hotel Centro and with the process of implementation of the official standard classification of the accommodation facilities in the Czech republic system with an aim to obtain a 4**** class in a category „Hotel“. It assesses a current phase and then on the basis of observed shortages and classification requirements suggest desirable improvements and measures. It shows the process of obtaining the classification certificate.
Description
Citation
VACULÍKOVÁ, M. Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Petr Bajer, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2011-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO