Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
This thesis deals with the topic of event marketing and its effective utilization in the marketing communication mix of a company. It specifies the different types of events, the planning process and creation of an event marketing strategy. In the analytical part the current state of operation of event marketing in a business company is described. Optimal event marketing strategy in a business company is proposed within the solution suggestion focusing on attracting attention with the help of unusual experiences, strengthening existing business relations and establishing new business relationships.
Description
Citation
KAFKOVÁ, L. Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Dagmar Matějková, MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2012-01-31
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO