Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci internetového obchodu, který se zabývá prodejem skleníků a pařenišť, jehož provozovatelem je zemědělské družstvo. V první části práce jsou popsána teoretická východiska na základě odborné literatury. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Na základě provedené analýzy jsou navržena možná opatření, s cílem zlepšit marketingovou komunikaci se zákazníky, získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o existenci družstva.
The diploma thesis deal with the marketing communication of online shopping specializing in greenhouses and seedbeds sales which is operated by the agricultural cooperative. The first part of the paper focuses on theoretical aspects based on professional literature sources. In addition, an analysis of the current situation of e-shop communication is carried out. On the bases of the analysis, possible measures are proposed with the aim of improving marketing communication with customers, gaining new customers and to raise the awareness of the existence of agricultural cooperative.
Description
Citation
FAMFULÍKOVÁ, L. Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-07
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno prof. Rejnuš: jak zohledníte do cen draší úroveň produktů? Dále nezvýší se vám náklady i náklady na poštovné či jiné distribuční náklady? odpovězeno doc. Chlebovský: z jakých vstupních dat jste vycházela při ekonomickém hodnocení? odpovězeno Ing. Mihalisko: Jakou očekáváte kvalifikaci zaměstnance ve vašem podniku? RNDr. Chvátalová: z jakých dat jste identifikovala elementy ve SWOT analýze? Jakých jste využila metod?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO