Marketingový mix společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Hopax s. r. o. Úvodní část práce obsahuje teoretické základy k dané problematice. V analytické části je představena samotná společnost a je provedena analýza externího a interního prostředí společnosti, včetně marketingového mixu a SWOT analýzy na základě předchozí teorie. Součástí analytické části je i celkové zhodnocení marketingového mixu podniku. Návrhová část obsahuje návrhy vycházející z předchozích analýz.
This diploma thesis is focused on the marketing mix of Hopax Ltd.. company. The introductory part of the thesis contains theoretical foundations of the given issue. The analytical part presents the company itself and analyzes the external and internal environment of the company, including the marketing mix and SWOT analysis based on the previous theory. The analytical part also includes an overall evaluation of the marketing mix of the company. The proposal part contains suggestions based on previous analyses.
Description
Citation
DEMETER, R. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-06
Defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Dr. Mráček: Jaký je rozdíl mezi přístupem realizace na slovenský a německý trh? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO