Komunikační mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá návrhom komunikačného mixu pre FLEA micropho-nes. Vysvetľuje dôležití pojmy a princípy, ktoré súvisia s aktuálnou problematikou marketingu. Potom je prevedená podrobná analýza súčasného stavu podniku a je vytvorený konkrétny návrh komunikačného mixu.
The thesis deals with the design of communication mix for FLEA micropho-nes. It explains important terms and principles related to current marketing issues. Then there is a detailed analysis of the current state of the company and a concrete pro-posal of the communication mix is created.
Description
Citation
STOKLASOVÁ, A. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-10
Defence
otázky vedoucího: Jaké jsou legislativní faktory působící na prodej mikrofonů v USA a Velké Británii? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Můžete definovat přínos, kolik lidí bude osloveno během kampaně? Kdy se společnosti náklady vrátí? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. FB a Instagram bude spravovat jedna osoba či více? Jak je možné, že na FB zaměstanec pracuje za poloviční hodinovou mzdu než na Instagramu? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik bylo osloveno zákazníků dané firmy a z jakého celkového počtu? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO