Komunikační mix vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vybrané společnosti. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část specifikuje základní principy marketingu, a to zejména komunikační mix. V analytické části je společnost zkoumána pomocí vybraných metod. V návrhové části budou vytvořeny návrhy nových komunikačních nástrojů.
The thesis focuses on the analysis of the communication mix of the selected company. It consists of theoretical and analytical part and suggestions for improvement. The theoretical part specifies basic principles of marketing, especially communication mix. In the analytical part, the selected company is analysed with various methods. In the suggestions part, the main objective was to create new communication tools.
Description
Citation
SOLAROVÁ, A. Komunikační mix vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-10
Defence
Ing. Jan Pěta, Ph.D. Je nutno pořídit stánek jako dlouhodobý majetek? Hodnotila jste tuto investici nějakým způsobem (návratnost)? odpovězeno Zhodnocení přínosů - stačí k tomuto pouze náklady? Proč to v práci není? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Celková kalkulace je bez DPH, práce hostesek je včetně osobních nákladů? částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO