Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik. Zvolený podnik je Pantograff art store, který se zabývá prodejem barev ve spreji a nátěrových hmot. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového výzkumu na trhu B2C. Analytická část se zaměřuje na důležité analýzy pro návrh revitalizace dosavadního komunikačního mixu podniku. V poslední části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingu podniku.
The thesis is a proposal of communication mix for selected company. The chosen company is Pantograff art store, which sells paints in spray and paints. The diploma work is divided into 3parts. The first part is theoretical, where the theoretical background of the given topic of marketing research on the B2C market is described. The analytical part focuses on important analyzes for the revitalization of the existing communication mix of the company. In the last part of the thesis there are individual suggestions for improving the marketing of the company.
Description
Citation
BOČEK, P. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-07
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno doc. Chlebovský: Váš komunikační mix má porýt obě skupiny produktů firmy? Jaké je vaše cílení komunikačního mixu? Jak byste definoval cílového zákazníka firmy? Neskreslilo vám výsledky dotazníkového šetření, že jste analýzu cílil i na jinou klientelu? Proč jste začal zrovna červem v rámci časového harmonogramu, jak do něj promítáte sezónnost produktu? odpovězeno doc. Lajtkepová: Jaké bude ekonomické zhodnocení vašich návrhů? Chybí ekonomické zhodnocení návrhů. odpovězeno částečně RNDr. Chvátalová: Do jakých geografických oblastí cílujete vaše návrhy? Jak velký byl vzorek, na jakém jste prováděl dotazníkové šetření? odpovězeno částečně
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO