Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na „Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti“ a zabývá se současnou situací realitního trhu v České republice s důrazem na marketing při prodeji i náboru nemovitosti. Situace realitního trhu je porovnávána s vymezenou oblastí pro marketingový výzkum tedy okresem Vyškov. V rámci marketingového výzkumu byla provedena analýza realitních kanceláří a jejich zákazníků pomocí dotazníků. Na základě výsledků analýzy byly navrženy marketingové strategie pro prodej a nábor jednotlivých typů nemovitostí. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. V první části se zabývám specifikací základních pojmů, které souvisejí s marketingem, v druhé části je již aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Thesis is focused on "Taking into account the marketing aspects in the sale of real estate" and deals with the current situation of the real estate market in the Czech republic with an emphasis on marketing at the point of sale recruitment of real estate. The situation of the real estate market is compared with the designated area for the marketing research, therefore, district Vyškov. In the framework of the marketing research was carried out analysis of the real estate agents and their customers by using questionnaires. On the basis of the results of the analysis were designed marketing strategies for sales and recruitment of individual types of real estate. The diploma work has two parts theoretical and practical. In the first part I deal with the specifications of the basic concepts related with marketing, in the second part is already applied marketing research in practice. In conclusion are given suggestions and recommendations for improvement.
Description
Citation
HAVRÁNKOVÁ, J. Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing.arch. PhDr. Karel Schmeidler, CSc. (místopředseda) Ing. Josef Čech, Ph.D. (člen) Ing. Milada Komosná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Matras (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací na téma: Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k řešeným úkolům přistupovala dobře. Rovněž na doplňkové otázky od oponentky závěrečné práce odpověděla. Ing. Tomáš Matras položil otázku: Můžete mi osvětlit metodu náhodné procházky? Jak jste stanovila počet kusů vydaných letáků? Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že diplomantka svou závěrečnou práci obhájila. Obhajoba: C
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO