Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor´s thesis is concerned with the analysis of customer satisfaction of the restaurant Plzeňský dvůr. In the theoretical part it is concerned with the explanation of the fundamental terms which connect with these problems and methods of satisfaction recognition. In the practical part there is customer satisfaction determined by marketing research, which is based on enquiries through questionnaires. The result of this work is out put in the form of suggestions and recommendations, which should lead to an increase in the present level of customer satisfaction.
Description
Citation
MARKOVÁ, D. Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
JUDr. Alena Schillerová, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Šefl (člen) Mgr. Jiří Pospíšil (člen)
Date of acceptance
2009-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO