Spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
The bachelor thesis deals with the problem of customer satisfaction of authorized dealer and car repairer CARent a.s Brno. The thesis uses partial analyzes to determine the current state of the marketing environment and also conducts a marketing survey. Based on the results of the marketing survey, measures are proposed to increase the level of customer satisfaction so far.
Description
Citation
SVOBODOVÁ, E. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-14
Defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázka oponenta - zodpovězeno další otázky: dr. Bumberová - Prodloužení pracovní doby v rámci standardní pracovní doby - vysvětlit? Procentuální návrtnost dotazníků a komu a kde byl dostupný? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO