Využití lineárního programování při optimalizaci rozpočtu na reklamu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá procesmi, ktoré prebiehajú v podniku pri optimalizácii nákladov na reklamu. V teoretickej časti budú definované teoretické východiská, základné pojmy, metódy, postupy a lineárne programovanie, ktoré sa pri optimalizácii využívajú. Následne bude predstavený prvok Riešiteľ, ako podporný prvok Microsoft Excel. V analytickej časti bude predstavená spoločnosť, jej hlavná podnikateľská činnosť a problém s ktorým sa spoločnosť stretáva. V ďalšej časti budú predstavené mnou vytvorené modely, vlastné návrhy riešenia a výsledky budú interpretované pomocou doplnku Riešiteľ.
The aim of this thesis is to analyse processes, which take place in the company in relation to optimization of advertising costs. Theoretical basis, basic concepts, methods, procedures and linear programming used for optimization will be defined in the theoretical part of the work. Subsequently, the Reporter element will be presented as a Microsoft Excel support element. The company, its main business targets and the problems that occur in the enterprise will be introduced in the analytical part. The last part will consist of models created by myself, my own suggestions of solutions and the results will be interpreted by the tool Solver.
Description
Citation
JURČO, D. Využití lineárního programování při optimalizaci rozpočtu na reklamu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Jan Budík, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen) Mgr. Eva Michalíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-18
Defence
otázka vedoucí - odpovězeno otázka oponent - odpovězeno Ing. Budík - Určete, zda se liší náklady médií dle počtu oslovených lidí a napříč státy? odpovězeno Doc. Zinecker - Zabýval jste se cílovou skupinou jednotlivých médií? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO