Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
The main content of the Bachelor Thesis is a description of the theoretical basics of B2B marketing and apply this knowledge on the example of marketing processes in a particular company. The aim of the thesis is to evaluate the current situation and to propose recommendations leading to the improvement of selling processes in the company, called Dochema s.r.o., based on the analysis performed.
Description
Citation
NOVOSADOVÁ, N. Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-14
Defence
Otázka oponenta - Který z návrhů, který společnosti doporučujete se vám jeví jako nejvíce efektivní? Zodpovězeno. Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké procento z celkových tržeb činí tržby podnikové prodejny. Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Na jaký veletrh se společnost chystá, jak byly vyčísleny náklady na tento veletrh. Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO