Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její rizika. Je členěna do několik základních kapitol. Jednou z nich jsou teoretická východiska, kde jsou základní pojmy související s tímto tématem. Následně analýza současného stavu. Velmi důležitou kapitolou jsou také návrhy řešení, které obsahují návrh komunikačního mixu. U každého návrhu je také kromě popisu, také časový harmonogram, lidské zdroje, finanční plán a analýza rizik vycházejících z implementace jednotlivých návrhů. Diplomová práce byla zpracována na kavárnu Bílá Vrána nacházející se v okrajové části Brno Komín.
Diploma thesis aims at marketing communication and its risks. The thesis is divided into several basic chapters, one of which is devoted to theoretical basis with main terms related to this topic. It is followed with analysis of its current situation. Important part of the thesis presents draft of solution, which contains suggestions of communication mixture. Apart from its description, each suggestion includes time schedule, human resources, financial plan and analysis of possible risks due to implementation of suggestions. The diploma thesis was created on the basis of Bílá Vrána cafe situated in Brno-Komín
Description
Citation
BENEŠOVÁ, E. Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení rizik firem a institucí
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Šimůnek, Ph.D. (člen) prof. Ing. Vladimír Adamec, CSc. (člen)
Date of acceptance
2019-06-25
Defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou diplomovou prací na téma Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace. Komise položila následující otázky: - Lze otestovat rostoucí trend? Co je projekt "Otoč kelímek"?(doc. Karpíšek) - Jsou problémy řešeny jen v konkrétním případě? (prof. Adamec) - Existují priority v návrzích? (doc. Doskočil) Diplomantka na otázky komise odpověděla. Diplomantka závěrečnou práci obhájila.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO