Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik v oblasti marketingové komunikaci společnosti Auto Com s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí, z nichž první je teoretická část, druhá je analýza problému a současného stavu a poslední část se týká navrhnutých změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a také vysvětlení pojmu rizik. Analytická část je věnována analýze současného stavu společnosti a plynoucím rizikům z jednotlivých analýz, které by mohla společnost ohrozit. V poslední návrhové části jsou navrhnuty možné změny řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jejich finanční zhodnocení a harmonogram uskutečnění.
The diploma thesis deals with the issue of risks in the area of marketing communication of the company Auto Com s.r.o. The thesis is divided into several parts, the first one is the theoretical part, the second one is focused on solving the current state. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and also explains the concept of risks. The analytical part is devoted to the analysis of the current state of the company and the resulting risks from individual analyzes, which could threaten the company. In the last part of the proposal, possible changes in the solution for improving marketing communication, thein financial evaluation and the timetable of implementation are proposed.
Description
Citation
KŮRKOVÁ, N. Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení rizik firem a institucí
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Šimůnek, Ph.D. (člen) prof. Ing. Vladimír Adamec, CSc. (člen)
Date of acceptance
2019-06-26
Defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou diplomovou prací na téma Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace vybrané společnosti. Komise položila následující otázky: - Jaké služby poskytuje autoservis? (doc. Karpíšek) - Jaká je konkurence firmy? (doc. Karpíšek) - Kolik je zaměstnanců ve firmě? (doc. Karpíšek) - Jaký je rozdíl mezi otázkami v dotazníku a výzkumnými otázkami? (doc. Doskočil) - Jaký je závěr z dotazníků? (doc. Doskočil) Diplomantka na otázky oponenta odpověděla. Diplomantka na otázky vedoucího odpověděla. Diplomantka na otázky komise odpověděla. Diplomantka závěrečnou práci obhájila.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO