Dialogové rozhraní pro e-commerce

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
The diploma thesis consists of creating marketing strategy for a new e-commerce. Then diploma thesis specifies conditions of foundation of e-commerce and describe single marketing instruments which leads to more efficient selling results of e-commerce.
Description
Citation
CRLÍK, J. Dialogové rozhraní pro e-commerce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Martin Brzokoupil (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-02-02
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO