Inovativní herní demo v Unity

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.
The goal of this thesis is a development of innovative game demo in the Unity engine. In the thesis is description of the most important systems of this engine. At the same time, the development of innovative concept is described. It is implemented as a demo and implementation of it is also discussed here. Part of the demo is editor, which allows to create new levels. The innovative concept of demo is to use energy transformations to successfully solve levels.
Description
Citation
SCHNEIDER, M. Inovativní herní demo v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Byla realizována podrobná uživatelská studie (testování hry více lidmi)? Pokud ano tak s jakými konkrétními výsledky? V kapitole o testování je uvedeno, že přepočítávání octree zpomalovalo aplikaci. V herním průmyslu je však tento postup běžně používaným. Jako důvod zpomalení je uvedena nutnost tvořit a ničit objekty v Unity. Nebylo možné využívat vlastních jednoduchých struktur namísto specifických Unity objektů? V kapitole 4.5 je zmíněn systém skrývání stěn při vrhání paprsků scénou. Nelze při vrhání paprsku jednoduše detekovat orientace stěny při kolizi a v případě odvrácené stěny nechat paprsek pokračovat dál, případně vyslat nový stejným směrem?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO