Futuristický kokpit pro městskou mobilitu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Rastúci záujem o mestskú leteckú dopravu vytvára priestor pre vývoj užívateľských rozhraní pre mestskú leteckú dopravu . Nasledújúca práca je koncept zobrazovania letových dát a užívateľského rozhrania pre tieto dopravné prostriedky . Toto bolo dosiahnuté skúmaním minulých a moderných metód zobrazovania letových dát . Výsledný koncept bol implementovaný do simulácie vo virtuálnej realite . Toto bolo dosiahnuté pomocou Unity a okuliarov pre virtuálnu realitu HTC Vive . Koncept je modulárny a bol postavený pre súkromné aj komerčné použitie . Výsledok je demonštrácia toho ako by mohli vyzerať užívateľské rozhrania pre moderné lietadlá pre mestskú mobilitu .
Rising interest in urban air transportation is creating room for development of user interfaces for use in urban aerial vehicles. Following thesis is a concept of displaying flight data and user interface for such transportation vehicles. This was done through review of past and modern flight data visualization methods. The resulting concept was implemented in a simulation in virtual reality. Implementation was done using Unity and HTC Vive virtual reality headset. The concept is modular and built with private and commercial use in mind. The result is a demonstration of modern aerial urban mobility vehicle's user interfaces could look.
Description
Citation
BOHOVIC, S. Futuristický kokpit pro městskou mobilitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Lukáš Kekely, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) Ing. Libor Polčák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: You've said that two test subjects with previous flight training on real aircraft had the most trouble adjusting to the control scheme. Did they tell you why? How would you adjust the controls to be more friendly to real pilots? In questionnaire, there is question about navigational tunnel. What is the result of this question?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO