Návrh na zlepšení Public relations firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním návrhem na zlepšení public relations pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá marketingový komunikační mix firmy se zaměřením na public relations a na základě těchto analýz navrhuje zlepšení public relations vedoucí ke zvýšení prodejnosti prodávaného sortimentu.
This Bachelor Thesis propose how company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., working in the automobile industry, can improve their public relations. It is analyzing the marketing communication mix of the company with the main focus on public relations. These analysis propose how to improve the public relations for the company, finally leading to an increase of the saleability.
Description
Citation
SKULÍNKOVÁ, R. Návrh na zlepšení Public relations firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Miroslav Hořický (člen) Ing. Josef Polák (člen)
Date of acceptance
2007-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO