Přínosy elektronického obchodu pro firmu a jeho propagace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce hodnotí současný stav elektronického obchodu Mgr. Elžbiety Jedzokové a jeho přínosy pro firmu. Na základě vyhodnocení současného stavu jsou navrženy kroky, které zajistí optimalizaci a propagaci na Internetu.
Bachelor´s thesis evaluates the current state of e-commerce Mgr. Elžbiety Jedzokové and its benefits for the company. Based on the evaluation of the current situation are proposed steps to ensure optimization and promotion on the Internet.
Description
Citation
PAWLAS, R. Přínosy elektronického obchodu pro firmu a jeho propagace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen)
Date of acceptance
2010-06-25
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO